AZ Multizorg

Veelgestelde vragen

  Wij zijn er voor al je vragen

Veelgestelde vragen

Hoe meld ik mezelf of iemand anders aan?

Wil je hulp van AZ-Multizorg? Overleg dan eerst met een professional die je kent. Dat kan een medewerker van het wijkteam/buurtteam, je (gezins)voogd, jeugdbeschermer of reclassering zijn. Zij kunnen je helpen om te bepalen welke hulp het beste bij je past. Wij denken ook graag met je mee. Bel of mail ons gerust voor een afspraak. Bekijk onze contactpagina voor meer informatie.

Hebben jullie een wachtlijst?

We streven ernaar om iedereen zo snel mogelijk de hulp te bieden. Onze wachttijden zijn afhankelijk van het aantal beschikbare plaatsen, maar we werken er constant aan om de wachttijd zo kort mogelijk te houden.

Hoe wordt hulp gefinancierd?

Natura en PGB. 

Met welke gemeenten werken jullie samen?

Gemeente Utrecht, gemeente Utrecht West, gemeente Woerden, gemeente Ronde Venen.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Dit kan gemeld worden bij onze klachtencommissie CBKZ.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Heb je nog geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Neem contact met ons op.